LITE KORTFATTAT!

jag alskar australien, vill inte aka hem!

vi har inget jobb, det kommer i februari, da ska vi fixa jobb och jobba ihjal oss.

idag ar det australien dagen sa vi ska festa, aka till en park och grilla som alla andra fran australien.

jag hatar tvattmaskinen har, den har gjort mina vita klader svartprickiga.

jag hatar att goonen kostar sa lite, det gor det enklare att dricka.

vi akte liten segelbat igar, jag styrde och var duktig, tills baten dykte!!! Jag skrek! vi blev blota.

datorns skarm har gatt sonder lite sa vi ser inte hela. darfor inga bilder.

allt ar dyrt i australien forutom alkoholen. BAAD!

vi har blivit bastisar med yttligare 7 engelskman. Sota som fa och galna. de pratar mycket fult da de kommer fran liverpool, sa man lar dig att lyssna noga. ;P

miss you guys. XxX


// therese

Kommentarer
Postat av: stella

Vad har ni gjort med datorn? Varför har den gått sönder?

2011-01-26 @ 10:57:48
URL: http://stellaruns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0