hej bloggen!

sitter nu pa boendet och gor inte sa mycket. vantar mest pa att mina klader ska bli torra.
ska ner och prata jobb sen med.
fick ett erbjudande om ett roadhouse (en restaurang for er som inte vet)
men det ligger mitt ute i ingenstans sa vet inte riktigt. sa att vi skulle avvakta och se om det kommer nagot annat.
det basta vore om vi fick ett jobb nu som vi kunde jobba ihjal oss pa och sen nar fille val kommer sa har vi slutat och ar lediga i ett par veckor typ.  annars blir det nog inte for kul for han.
men jag far juh traffa han iaf ^^,
saknar alla dar hemam massa speciellt de sma som tydligen borjat tjata om att jag har avrit borta for lange att det ar dax for mig att komma hem nu. haha. de ar bara for sota!
ska ha pyjamasparty och bullfest nar jag kommer hem iaf :D
svettas som fan och tiden ar snart ute pa datan.
men had et massa bra ni dar hemma sa hors vi snart igen.
blir ina bilder eftersom vi inte vagar lagga in det har och fa virus och skit kanske :S


pussar och kramar i tusen!

//sanna

Kommentarer
Postat av: karin

hej svejs tjejer klart ni får jobb som passr er stå på er ja önskar er stort lycka till.kommer din filip till er? när och hur länge stannar han det låter ju kanon. hälsa de andra med tusen kramar mormor karin kramkram

Postat av: Filip

Saknar Dig min fina!

2011-01-14 @ 08:16:31
Postat av: Faster Karin

2011-01-16 @ 12:57:57
Postat av: Faster Karin

Hej Sanna och ni andra. Hoppas att ni har det hur kul, bra och underbart som helst. Igår var vi i Ängenäs och käka en sen jul-lunch tillsammans med Elle, Christer Ted och Madde(himla mysig tjej). Idag är det +grader och snön sjunker äntligen lite. Lycka till med jobb-sökandet.

Massor av kramar önskar vi.

2011-01-16 @ 13:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0