glada och fina vänner..

inte trodde ni väl att vi gått och glömt bort er? ack då...


här kommer lite smått och gott med bilder från julafton och framåt.


enjoy!





















jag ehlin och sanna hyrde moppar i några dagar och gav oss ut runt om på koh phangan, vi besökte en bar som låg långt upp på ett berg och där hade man en väldans fin utsikt över havet. att köra på vänster sida var lite läskigt och det blev lite skrik och snabba manövrar i korsningarna ;)









på julafton åkte vi och kollade på vattenfall och senare på kvällen åkte vi in till Haad Rin och åt julmiddag tillsammans med massa andra skandinavier.













efter middagen gick vi ner till stranden för att kolla läget, där hoppade de hopprep och det var massa fest ^^, killarna som vi satt jämte under middagen följde med oss.







lite bilder från tongsala och had yao.













detta är INTE nyårsafton. det är dagen efter. jag och becca kom hem vid halv 12 på dagen och jag hade sovt ungefär 10 minuter, övertrött som jag var så satte jag mig på restaurangen och tog frukost och en red bull vodka. tätt inpå satte sig engelskmännen (de vita i fotona) och joinade mig. vi satt och pratade massa skit och efter det följde sydafrikanerna med oss och vi drack någon buckets var. mycket trevligt folk och hur kul som helst hade vi. vi åkte íngenstans utan satt på hotellet hela kvällen. vi gick dock och la oss runt 10 och dagen efter var det dags att åka vidare mot bangkok.

det är där vi är just nu.

ÄNDRINGAR I PLANERNA:

Rebecca följer med oss till Australien och Ehlin har precis landat i Sverige. Becca ska vara med oss i en månad och sedan åka tillbaka till thailand och efter det hem igen. Jag och Sanna drar till Perth på torsdag och vi möts upp på ett hostel.


PUSS! // Therese

P.S gutt att datorn blivit bra igen!

Kommentarer
Postat av: karin

tusen tack för alla fina bilder och att ni hör av er, ja blir så glad att se hur fint ni har det, är precis så ni tjer ska ha det var rädda om det och fortsätt erat reach på samma sätt god fortsättning på era äventyr önskar mormor karin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0