lite av Ha Long Bay och Thailand

Det har inte blivit mycket uppdateringar nu pga mycket flytt, sol och party. Men nu ska jag lägga upp några bilder iaf. För det är det som är roligast!

Just nu är vi på Koh Samui, mitt sår är bara en liten skorpa och jag mår bra! Vi har nu varit på Koh Samui i 4 dagar. Vi har solat, druckit drinkar och haft det asbra! Om några dagar åker vi till Koh Phangan, det kan bara bli bättre! Dock har vi alla blivit förkylda så vi liggero ch hostar och har oss, men det går ju över.





 



 









och så thailand





och så äntligen lite folk man kan prata med, så nu äntligen fick vi festa!!







chubaka?



fick varsin ros av sanna som hon raggade upp alldeles gratis....

... och en kille med väldigt korta shorts.

Kommentarer
Postat av: Brinkeback

Vad lever ni för lyx liv? Vi vill också vara med! kramar till er alla.

2010-12-14 @ 16:56:19
Postat av: PAPPI RAUL

Hejsan min lilla pulla. Vad kul ni verkar ha det. Jag är jätteavundssjuk och hoppas att ni inte får myggbett, blodförgiftning, magont, skavsår och kolera osv osv som man kan få i dessa länder. Ha det jättekul i den tropiska värmen där kläderna i bästa fall torkar tills ni gifter er.

2010-12-14 @ 21:09:15
Postat av: karin

okey,hörde talas om hiv och hepatit som drar över kho samui, se er för vad är ovanstående mot detta!!!!!!!!!!! pappi verkar inte förstå vad som man ska vara rädd för.kraaaaaam mormor karin.

2010-12-14 @ 21:38:09
URL: http://bluemuppets.blogg.se/
Postat av: Pucko003

Ni verkar ha det så GREAT :))!!!! Och det är ni värda absolut men saknar dig min Tes!!!!!

2010-12-16 @ 05:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0