filmkväll.

idag har vi inte gjort många knop kan jag lova e-r.
ve-t inte- vad som har hänt me-n alla stre-ck och fe-mmor som komme-r bli får nu he-lt e-nke-lt blunda fÖr.
har köpt säsong 8 av fAmily guy och paranormal activity 2. pa2 var inte- att le-ka me-d kan jag lova e-r.
sjuk film.
sitte-r nu på the- islande-r och har pre-cis ätit och pratar me-d min finaste- så klart 5:)
ska snart h-em och kolla på land of the- de-ad me-d de- andra tje-je-rna.
och mamma jag svarar på -erat mail dom kommande- dagarna.
blir int-e att vi sitt-er här allt fÖr ofta. allt blir myck-et lättare- när vi har int-erne-t på rumme-t he-lt e-nke-lt.
me-n ojj nää då d-et har inte- funkat på två dagar.
fattar inte- hur asiate-r står ut me-d sina kassa inte-rne-t.
m-en snart får ni oxå e-n vide-o på när be-cka shottar. jag ballade- ur.
me-n hon klarade- de-t inte-. tyvärr.
hon drack 7 på 15se-k.
ska fråga e-n av tje-je-rna som jobbar där hur fan hon lyckade-s dricka dom på 6se-k e-lle-r vad de-t nu var..

ha de- e-n massa bra så hörs vi snart ige-n.  pussar 5//sanna

Kommentarer
Postat av: Brinkeback

Kram på dig!Kul att fått prata med dig idag.

2010-12-18 @ 20:22:53
Postat av: stella

Jag vill också skypa snart!!!:)

2010-12-19 @ 09:16:23
URL: http://stellaruns.blogg.se/
Postat av: Mamma Elle

Jag börjar sakna vår adventskalender, eller hur Brinkeback? Hoppas det blirt bättre uppkoppling på nästa plays.

2010-12-21 @ 19:16:48
Postat av: Brinkeback

Absolut Mamma Elle! Den är oerhört saknad.Dom är busiga våra barn,men så kommer det nog ingen TOMTE till dom heller!

2010-12-21 @ 22:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0